Elérhetőség

Elérhetőségeink:
Sikeres Fodrászkellék Kft  -- Adószám:13992422219
8175 Balatonfűzfő  Nefelejcs utca 7.   -  Tel:  7-14 ig 20/942 2753  -  20/530 2371  -  14 óra után -  20/337 1605 E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu
 

Ha a webáruház kezelése során elakadt, vagy kérdései merülnek fel a hajfesték, vagy egyéb termék használatot, hajfestést illetően, akkor keressen bennünket, segítünk megoldani a problémát.

Üzenetét itt küldheti el:
 
 


Ügyfélszolgálat:
Sikeres Fodrászkellék Kft  8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7. , 8175 Balatonfűzfő Tölgyfa utca 1. Tel:  7-14-ig 20/9422753  14 óra után 20/3371605  -  E-mail: sikeres@fodraszkellekshop.hu
   Személyesen – Munkanapokon: Hétfő: 7-20 óra között, keddtől-péntekig 7-14 óra között kereshető fel.
 
Fogyasztói panaszkezelés:
A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.

Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az  ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a  Az ,,  Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.